Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs.

Customer Service Representative (French language)

Darbo aprašymas

Daily reviewing and analyzing the process of existing orders, identifying problems and taking operative actions in solving them;
Managing both the existing open orders in the system generated by sales to ensure all parts ship on time, and the forecasted demand of customers to ensure we will continue to be able to ship on time in the future;
Constant communication required with both sales and customers throughout the Nordic and Baltic region, and with the corporate offices in the UK, Canada and Singapore.

Reikalavimai

University degree (preferable in business administration or management field);
Very good in spoken and written English and French;
Good computer skills (Excel);
Excellent communication and interpersonal skills;
Goal oriented, accurate, highly organized.

Įmonė siūlo

Challenging job, the outstanding possibilities for personal and professional development, all needs for the job.
Salary depends on experience and expertise: 900 - 1000 € (after taxes).

Darbo sritis:
Kita
Darbo vieta:
Atlyginimas:
nuo 900 iki 1000 €/mėn. (Į rankas)

Noriu Darbo, UAB

Noriu personalo sprendimų grupė. Didžiuojamės, kad būdami patikimi Jūsų partneriai žmogiškųjų išteklių valdymo srityje jau daugiau nei 20 metų, sėkmingai įgyvendinome daugiau nei 3000 personalo paieškos, atrankos projektų ieškant aukščiausio lygio vadovų, rinkos lyderių, viduriniosios grandies personalo bei retų, savo srities specialistų. Mūsų patirtimi, profesionalumu pasitiki bei mūsų paslaugas, orientuotas į geriausią rezultatą, pasirenka ne tik Lietuvos, bet iš užsienio kompanijos, vykdančios savo veiklą pardavimų, rinkodaros, pramonės, gamybos, organizavimo / valdymo, finansų, administravimo ir kt. srityse.

Mūsų tinklalapis: https://www.personalogrupe.lt/

Visi Noriu Darbo, UAB darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai