Finansų asistentas (-ė) (tarptautinė kompanija)

Skelbimas galioja iki: 2022-10-13

Darbo aprašymas

Finansinių duomenų rinkimas, suvedimas į sistemą, administravimas, sisteminimas, pirkimų užsakymų, sąskaitų faktūrų administravimas ir derinimas su užsienio šalių tiekėjais ir kolegomis finansų skyriuje, ataskaitų ruošimas, pagalba finansų vadovei.

Reikalavimai

Aukštasis išsilavinimas (finansų, ekonomikos srityse);
Panašaus darbo patirtis finansų srityje (didelis privalumas patirtis administruojant pirkimų užsakymus tarptautinėje kompanijoje);
Geros anglų kalbos žinios (raštu, žodžiu);
Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Finansinės apskaitos principų išmanymas;
Analitinis mąstymas, tikslumas, atidumas detalėms, atsakingumas;
Iniciatyvumas, mokėjimas savarankiškai organizuoti savo darbą ir laiką.

Įmonė siūlo

Įdomų, atsakingą, dinamišką darbą ir saviraiškos galimybes profesionalioje, tarptautinėje komandoje, visas darbui reikalingas priemones, mokymus;
Atlyginimą priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijos 1400-2300 Eur (brutto).

Darbo sritis:
Kita
Darbo vieta:
Telefonas pasiteiravimui:

Noriu Darbo, UAB

Noriu personalo sprendimų grupė. Didžiuojamės, kad būdami patikimi Jūsų partneriai žmogiškųjų išteklių valdymo srityje jau daugiau nei 20 metų, sėkmingai įgyvendinome daugiau nei 3000 personalo paieškos, atrankos projektų ieškant aukščiausio lygio vadovų, rinkos lyderių, viduriniosios grandies personalo bei retų, savo srities specialistų. Mūsų patirtimi, profesionalumu pasitiki bei mūsų paslaugas, orientuotas į geriausią rezultatą, pasirenka ne tik Lietuvos, bet iš užsienio kompanijos, vykdančios savo veiklą pardavimų, rinkodaros, pramonės, gamybos, organizavimo / valdymo, finansų, administravimo ir kt. srityse.

Visi Noriu Darbo, UAB darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai

Nusiųsti draugui
Susisiekite su mumis
Prisijungti Registruotis

Priminti slaptažodį?
arba