Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs

Generalinio direktoriaus asistentas (-ė)

Darbo aprašymas

Vykdyti įmonės veiklos sąnaudų kontrolę, analizę, efektyvinimą: organizuoti paslaugų tiekėjų paiešką, vykdyti komercinių pasiūlymų analizę, vesti derybas dėl Bendrovei tinkamiausios kainos, užtikrinti sutarčių pasirašymą su tiekėjais, kontroliuoti atliekamų darbų kokybę, terminus, teikti ataskaitas apie įvykdytus darbus Tiesioginiam/ei vadovui/ei;
Tikrinti, koreguoti, koordinuoti sutartis su medžiagų ir paslaugų tiekėjais, atliekų pirkėjais, derinti su teisininku;
Koordinuoti, organizuoti gamybinių cechų vidinius veiklos (ne gamybinius) procesus;
Vykdyti projektus, susijusius su ofiso ir kitų struktūrinių padalinių gerove, patogumu, įrangos tinkamu ir tiksliu veikimu, užtikrinti greitą ir efektyvų nesklandumų šalinimą;
Organizuoti, kontroliuoti, koordinuoti Administratoriaus/ės darbą, skirti nurodymus ir pavedimus, siekiant užtikrinti kokybišką jo darbą bei operatyvų ir efektyvų ofiso bei struktūrinių padalinių aptarnavimą, dokumentų ruošimą bei informacijos pateikimą;
Esant poreikiui atstovauti įmonę valstybinėse institucijose, ruošti raštus, derinti juos su teisininku;
Padėti direktoriui/ei suderinti susitikimų, pasikeitimų laiką, vietą, informuoti, priminti apie numatomus posėdžius, dalykinius susitikimus, teikti įsakymų ir kitų Bendrovės vidinių aktų projektus tvirtinimui, pranešti apie lankytojus, atlikti kitus organizacinius darbus.

Reikalavimai

Aukštasis išsilavinimas (magistro laipsnis)
Vadybininko/vidurinės grandies vadovo patirtis 5m.
Loginis/sisteminis mąstymas bei puiki atmintis, gebėjimas valdyti didelį informacijos srautą.
Dėmesingumas detalėms.
Organizaciniai gebėjimai.
Lankstumas, gebėjimas prisitaikyti prie greitai kintančių darbo sąlygų, pozityvus požiūris į darbines situacijas, komunikabilumas, komandiškumas.
Atsakomybės prisiėmimas už priimtus sprendimus. Rezultatų siekimas įmonės požiūrio kontekste.
Puikios anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu).
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai. Puikus EXCEL programos išmanymas. Patirtis dirbant NAVISION programa – privalumas.

Įmonė siūlo

Stabilų darbą, kuriame realizuosite savo turimas kompetencijas.
Galimybę nuolat tobulėti, mokymus bei ilgalaikę perspektyvą.
Visas reikalingas darbui priemones.
Konkurencingą bei motyvuojantį atlyginimą.
Patrauklią darbo aplinką ir draugišką kolektyvą.
Papildomas naudas pagal Gerovės paketą.

Darbo sritis:
Administravimas
Atlyginimas:
nuo 2475 iki 3218 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)

Juodeliai, UAB

Mes esame medinių padėklų ruošinių lyderiai Baltijos šalių ir Lenkijos regione, nes laikydamiesi griežtų Europos standartų reikalavimų, būdami atsakingi prieš darbuotojus bei klientus ir nesibaimindami diegti inovacijų, pasiekiame puikių rezultatų Lietuvoje ir užsienio šalyse. Mūsų įmonės veiklą ir sėkmę lydi tokie verslo principai, kaip: darbuotojų vertinimas, glaudus bendravimas su klientais, susitarimų laikymasis. Įmonės vystymąsi lemia kertinės organizacijos vertybės: atsakingumas, kokybė ir novatoriškumas. Europos standarto gaminių įmonės šūkis išreiškia kompanijos dėmesį savo produkcijai ir klientams: aukštos kokybės gaminiai, greita reakcija į užsakymus, abipusiai pirkėjui ir pardavėjui naudingi sandoriai.

Mūsų tinklapis: http://www.juodeliai.com/lt/

Visi Juodeliai, UAB darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai

Nusiųsti draugui
Susisiekite su mumis
Prisijungti Registruotis

Priminti slaptažodį?
arba