Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs.

Klientų aptarnavimo skyriaus komandos vadovas (-ė)

Darbo aprašymas

Organizuoti ir koordinuoti klientų aptarnavimo grupės vadybininkų darbą, tinkamai paskirstyti jiems užduotis bei funkcijas, kontroliuoti ir užtikrinti kokybišką jų atlikimą;
Analizuoti klientų aptarnavimo grupės darbuotojų mokymo poreikius bei vesti vidinius apmokymus savo kompetencijos ribose;
Fiksuoti informaciją, susijusią su klientų aptarnavimo grupės darbu, rinkti duomenis, reikalingus darbo kokybės vertinimui ir/ar analizei bei ataskaitų ruošimui.
Palaikyti savo kompetenciją, dalį darbo laiko skiriant atlikti klientų aptarnavmo vadybininko darbą;
Dalyvauti įgyvendinant naujus projektus, teikti pasiūlymus darbo efektyvumo didinimui.

Reikalavimai

Turi patirties klientų aptarnavime, vadovavimo patirties - privalumas;
Gebi užmegzti ir palaikyti kokybišką ryšį su komandos nariais;
Gebi strategiškai mąstyti, numatyti galimas rizikas ir jas valdyti;
Gali bendrauti anglų ir/ arba rusų kalbomis;
Sugebi efektyviai veikti kritinėse situacijose;
Turi gerus kompiuterinius įgūdžius.



Darbo sritis:
Kita
Darbo vieta:
Atlyginimas:
nuo 1100 iki 1300 €/mėn. (Į rankas)

Venipak Lietuva, UAB

Venipak įmonių grupė Jau 15 metų VENIPAK sėkmingai auga ir plečiasi. Esame ne tik tarptautinė greitųjų siuntų tarnyba, bet ir sparčiausiai Baltijos šalyse auganti kompanija. Mūsų paslaugų kokybe pasitiki daugiau kaip 6.000 verslo klientų. Sukūrėme virš 800 darbo vietų, siuntas rūšiuojame 21 terminale. Kasdien keli šimtai VENIPAK kurjerių išvežioja daugiau kaip 45.000 siuntų. Tad iššūkių čia netrūksta. Lygiai taip pat, kaip ir galimybių pasireikšti. Jeigu esate ambicingas, norintis augti ir tobulėti, kviečiame prisijungti prie mūsų komandos.

Mūsų tinklalapis: http://www.venipak.lt

Visi Venipak Lietuva, UAB darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai