Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs

Klientų aptarnavimo vadybininkas (įvykiai)

Darbo aprašymas

Klientų įvykių ir kitų nusiskundimų dėl paslaugų kokybės administravimas,
Nutikus įvykiui busi atsakingas (-a) už video medžiagos peržiūrą, analizę, saugojimą ir pateikimą atsakingam padaliniui,
Bendravimas su klientais telefonu ar el. paštu dėl nusiskundimų ar įvykių administravimo,
Ataskaitų teikimas;

Reikalavimai

Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (gali būti paskutiniųjų kursų studentas (-ė)),
Labai geros lietuvių kalbos žinios tiek raštu (taisyklinga gramatika),
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai,
Gebėjimas planuoti savo darbo dieną ir dirbti savarankiškai,
Komunikabilumas, darbštumas, atsakingumas,
Vairuotojo pažymėjimas (privalumas),
Geros rusų ar anglų kalbos (privalumas),
Patirtis draudimo srityje (privalumas).

Įmonė siūlo

Perspektyvų ir įdomų darbą didelėje sparčiai augančioje PRO BRO įmonių grupėje,
Galimybę augti ir tobulėti,
Draugiškus kolegas,
Papildomas įmonės naudas (hibridinį darbo modelį, laisvą gimtadienio dieną, sveikatos draudimą, įmonės renginius, mokymus, nemokamus užkandžius ir kt.)

Darbo sritis:
Kita
Darbo vieta:
Atlyginimas:
nuo 1200 iki 1400 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)

Švaros broliai, UAB

Mūsų sėkmės atspindys yra mūsų darbuotojai. Jei mylite švarą ir norite tapti švaros ambasadoriumi, prisijunkite prie mūsų! Esame kokybės lyderiai švaros srityje. Užtikrinti aukščiausios kokybės paslaugas – svarbiausias ŠVAROS BROLIŲ tikslas nuo pirmos kompanijos gyvavimo dienos. Strategiškai patogiose Vilniaus, Kauno ir Molėtų miestų vietose veikia net 5 automobilių švaros centrai, 7 tunelinės plovyklos ir 8 bekontaktės savitarnos plovyklos. ŠVAROS BROLIŲ profesionalų rankose – daugiau kaip 360 objektų švara ir tvarka.

Mūsų tinklapis: http://www.svarosbroliai.lt/

Visi Švaros broliai, UAB darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai