Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs.

Service Desk Specialist

Darbo aprašymas

Darbuotojų užklausų registravimas, apdorojimas, paskirstymas specialistams;
Informacijos apie registruotų užklausų tolimesnę vykdymo eigą bei dabartinę būseną teikimas;
Informacinių sistemų prieigos teisių suteikimas, panaikinimas;
Verslo valdymo sistemų žinių bazės kūrimas ir atnaujinimas;
Service Desk ir kitų IT projektų procesų tobulinimas kartu su visa komanda.

Reikalavimai

Puikūs bendravimo įgūdžiai;
Greita reakcija ir gebėjimas savarankiškai suteikti prioritetus užduotims;
Noras tobulėti ir prisidėti prie IT padalinio iššūkių sprendimo;
Puikios lietuvių ir anglų kalbos žinios;
Orientacija į rezultatą ir kokybę;
Darbo su ERP/CRM ar pan. sistemomis patirtis - privalumas;
ITIL sertifikacija - privalumas;
Service Request, Incident request valdymo procesų patirtis - privalumas;
Patirtis su ServiceDesk programomis – privalumas (Jira, Freshdesk ar pan.).

Įmonė siūlo

Įdomų, aktyvų, darbą didelėje ir perspektyvioje kompanijoje;
Galimybę inicijuoti pokyčius optimizuojančius darbo procesą;
Visą reikiamą pagalbą iš tiesioginio vadovo bei kolegų;
Kolegą – mentorių, kuris dalinsis patirtimi ir padės sėkmingai startuoti naujose pareigose.

Darbo sritis:
Kita
Darbo vieta:
Atlyginimas:
nuo 900 iki 1100 €/mėn. (Į rankas)

Baltic transline, UAB

UAB „Baltic transline“ - tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, priklausanti „BTL group“ įmonių grupei. Per daugiau nei 19 veiklos metų, įmonė sulaukė pripažinimo ir tapo ne tik viena sėkmingiausiai dirbančių, bet ir sparčiausiai besivystančių bendrovių Lietuvoje. Įmonių grupėje dirba daugiau nei 1400 savo srities specialistų. Siūlome modernias darbo vietas mūsų biuruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje bei Kėdainiuose

Mūsų tinklalapis: https://www.baltictransline.lt

Visi Baltic transline, UAB darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai