Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs

Užsakymų administravimo vadybininkė (-as) (B2B)

Darbo aprašymas

Sklandus pardavimų proceso administravimas ir kokybiško klientų aptarnavimo užtikrinimas;
Klientų užsakymų valdymas ir administravimas;
Darbas su klientų valdymo sistema (CRM);
Pardavimų sąskaitų išrašymas ir išsiuntimas klientams;
Reikalingų dokumentų paruošimas ir perdavimas atitinkamiems skyriams;
Klientų ir įmonės tarpusavio atsiskaitymų kontroliavimas ir kt.

Reikalavimai

Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas;
Privalumas panašaus darbo patirtis (užsakymų valdymo, pardavimų ar apskaitos srityse);
Darbo kompiuteriu įgūdžiai Ms Office (Word, Excel);
Atidumas detalėms, kruopštumas, atsakingumas, gebėjimas dirbti komandoje ir individualiai.

Įmonė siūlo

Mokymus ir profesinį tobulėjimą, karjeros galimybes modernioje kompanijoje, draugišką komandą;
Darbo užmokestis 800-950 Eur (į rankas).

Darbo sritis:
Kita
Darbo vieta:
Atlyginimas:
nuo 800 iki 950 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)

Noriu Darbo, UAB

Noriu personalo sprendimų grupė. Didžiuojamės, kad būdami patikimi Jūsų partneriai žmogiškųjų išteklių valdymo srityje jau daugiau nei 20 metų, sėkmingai įgyvendinome daugiau nei 3000 personalo paieškos, atrankos projektų ieškant aukščiausio lygio vadovų, rinkos lyderių, viduriniosios grandies personalo bei retų, savo srities specialistų. Mūsų patirtimi, profesionalumu pasitiki bei mūsų paslaugas, orientuotas į geriausią rezultatą, pasirenka ne tik Lietuvos, bet iš užsienio kompanijos, vykdančios savo veiklą pardavimų, rinkodaros, pramonės, gamybos, organizavimo / valdymo, finansų, administravimo ir kt. srityse.

Visi Noriu Darbo, UAB darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai

Nusiųsti draugui
Susisiekite su mumis
Prisijungti Registruotis

Priminti slaptažodį?
arba