Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs.

Vadybos asistentė (-as) (prancūzų k.)

Darbo aprašymas

Jis bus atsakingas už sklandžią užsakymų vykdymo proceso eigą, priežiūrą ir jų vykdymo užtikrinimą, savalaikį užsakymų atlikimą ir produkcijos pristatymą, galimų problemų identifikavimą ir operatyvų jų sprendimą bei prevenciją, klientų poreikių analizę ir prognozavimą bei veiksmų planavimą, nuolatinį komunikavimą ir veiksmų koordinavimą su pardavimų ir gamybos skyriais.

Reikalavimai

Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Puikūs bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, kruopštumas;
Gebėjimas operatyviai ir konstruktyviai spręsti problemas, rasti kompleksinį jų sprendimo būdą;
Labai geros prancūzų ir anglų kalbų žinios (raštu ir žodžiu);
Panašaus darbo patirtis (klientų aptarnavimo, užsakymų vykdymo priežiūros a pan. srityje) būtų didelis privalumas;
Darbas su apmokymu ir įvedimu į šią darbo sferą. Svarbiausia – reikiamų kalbų mokėjimas.

Įmonė siūlo

Asmeninio ir profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes tarptautinėje aplinkoje, mokymus ir konkurencingą darbo atlygį.
Darbo užmokestis (atskaičius mokesčius): 900 – 1100 €.

Darbo sritis:
Kita
Darbo vieta:
Atlyginimas:
nuo 900 €/mėn. (Į rankas)

Noriu Darbo, UAB

Noriu personalo sprendimų grupė. Didžiuojamės, kad būdami patikimi Jūsų partneriai žmogiškųjų išteklių valdymo srityje jau daugiau nei 20 metų, sėkmingai įgyvendinome daugiau nei 3000 personalo paieškos, atrankos projektų ieškant aukščiausio lygio vadovų, rinkos lyderių, viduriniosios grandies personalo bei retų, savo srities specialistų. Mūsų patirtimi, profesionalumu pasitiki bei mūsų paslaugas, orientuotas į geriausią rezultatą, pasirenka ne tik Lietuvos, bet iš užsienio kompanijos, vykdančios savo veiklą pardavimų, rinkodaros, pramonės, gamybos, organizavimo / valdymo, finansų, administravimo ir kt. srityse.

Mūsų tinklalapis: https://www.personalogrupe.lt/

Visi Noriu Darbo, UAB darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai