Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs.

ADMINISTRATORĖ/PARDAVIMŲ VADYBININKO asistenė (as)

Darbo aprašymas

Rūpintis tinkama ir tvarkinga biuro aplinka, kurioje visi jaučiasi komandoje ir motyvuotai;Padėti kolegoms įvairiais organizaciniais klausimais, asistuoti biuro svečiams;Atlikti kitas vadovų pavestas užduotis;Ruošti įvairius dokumentus ir registruoti juos bei vykdyti prekių likučių savailaikį stebėjimą.Analizuoti klientų poreikius bei profesionaliai juos konsultuoti;Ruošti pasiūlymus verslo klientams ir sudaryti sutartis su jais;Palaikyti ir vystyti ilgalaikius ryšius su esamais klientais;

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Profesinė kvalifikacija
Profesija: Kiti administratoriai. Grupė: Administravimo ir specialiųjų sričių sekretoriai
Darbo patirtis: iki 1 metų
Papildomi sugebėjimai: Turi analogiškos darbo patirties (patirtis B2B pardavimuose privalumas);
Turi puikius komunikacijos ir bendradarbiavimo įgūdžius;
Esi orientuota (-s) į klientą, bendrų įmonės tikslų siekimą, turi stiprų atsakomybės jausmą, esi iniciatyvus ir motyvuotas siekti tikslų;
Gebi komunikuoti anglų/rusų kalba (privalumas).

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2024-10-14
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 8:00 - 17:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama 2 kartus per mėnesį

Darbo sritis:
Pardavimai / Pirkimai
Atlyginimas:
nuo 1450 iki 1800 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklalapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai