ADMINISTRATORĖ/PARDAVIMŲ VADYBININKO asistenė (as)
Darbo aprašymas
Rūpintis tinkama ir tvarkinga biuro aplinka, kurioje visi jaučiasi komandoje ir motyvuotai;Padėti kolegoms įvairiais organizaciniais klausimais, asistuoti biuro svečiams;Atlikti kitas vadovų pavestas užduotis;Ruošti įvairius dokumentus ir registruoti juos bei vykdyti prekių likučių savailaikį stebėjimą.Analizuoti klientų poreikius bei profesionaliai juos konsultuoti;Ruošti pasiūlymus verslo klientams ir sudaryti sutartis su jais;Palaikyti ir vystyti ilgalaikius ryšius su esamais klientais;Reikalavimai
Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Profesinė kvalifikacijaProfesija: Kiti administratoriai. Grupė: Administravimo ir specialiųjų sričių sekretoriai
Darbo patirtis: iki 1 metų
Papildomi sugebėjimai: Turi analogiškos darbo patirties (patirtis B2B pardavimuose privalumas);
Turi puikius komunikacijos ir bendradarbiavimo įgūdžius;
Esi orientuota (-s) į klientą, bendrų įmonės tikslų siekimą, turi stiprų atsakomybės jausmą, esi iniciatyvus ir motyvuotas siekti tikslų;
Gebi komunikuoti anglų/rusų kalba (privalumas).
Įmonė siūlo
Darbo sutarties rūšis: NeterminuotaĮdarbinama: nuo 2024-10-14
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 8:00 - 17:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama 2 kartus per mėnesį
Darbo sritis:
Pardavimai / Pirkimai
Darbo vieta:
Atlyginimas:
nuo 1450 iki 1800 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)
Užimtumo tarnyba prie SADM
Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.
Kiti įmonės skelbimai
-
naujasVilniusliko 4 d.
-
naujas
Projektuotojas–inžinierius (automatika)
Užimtumo tarnyba prie SADM nuo 1500 iki 3500 €/mėn.Vilniusliko 17 d.