Administratorius'ė

Skelbimas galioja iki: 2024-12-30

Darbo aprašymas

Jūs būsite atsakingas'a už: Asistavimą pardavimų vadybininkui, įskaitant, bet neapsiribojant: Įmonės klientų valdymo sistemos administravimą, komercinių pasiūlymų ruošimą, atliktų darbų aktų ir medžiagų žiniaraščių sudarymą, palaikomają komunikaciją su esamais ir naujais įmonės tiekėjais ir užsakovais. Pagalbą įgyvendinant įmonės pardavimų tikslus, apskaitos dokumentų rengimą.

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Profesinė kvalifikacija
Profesija: Administratorius. Grupė: Administravimo ir specialiųjų sričių sekretoriai
Darbo patirtis: nuo 1 metų
Sugebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios
Papildomi sugebėjimai: Tikimės, kad Jūs:
-Norite mokytis ir tobulėti profesinėje srityje, siekiate užsibrėžtų tikslų.
-Esate darbštus'i, sąžiningas ir atsakingas žmogus.
-Esate komunikabilus'i ir gebate dirbti komandoje.
Patirtis klientų aptarnavime didelis privalumas.

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2025-01-14
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 8:00 - 17:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama kartą per mėnesį darbuotojui sutikus

Darbo sritis:
Kita
Atlyginimas:
nuo 1279 iki 1871 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)
Telefonas pasiteiravimui:

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklalapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai