Administravimas/ Pardavimų asistentas

Skelbimas galioja iki: 2024-11-27

Darbo aprašymas

Jei turi puikius organizacinius įgūdžius, esi atidus detalėms, gebi analizuoti ir užtikrinti tikslumą dokumentuose, supranti apie finansinių dokumentų kūrimą ir apdorojimą, gebi komunikuoti anglų, rusų kalbomis, esi atsakingas (-a) ir tau nesvetima verslo etika, junkis prie mūsų ambicingo ir jaunatviško kolektyvo!ReikalavimaiDokumentų rengimas - komercinių pasiūlymų, sutarčių, sąskaitų faktūrų bei užsakymų ataskaitų ruošimas ir koordinavimas;Nuolatinio ryšio palaikymas su pardavimo komanda ir tiekėjais, laiku vykdomų užsakymų užtikrinimas, CRM atnaujinimas;Puikios anglų, rusų kalbos žinios (raštu, žodžiu);Labai geras kompiuterinis raštingumas (MS Word, Excel);Greita orientacja, kruopštumas;Darbo patirtis logistikos srityje (būtų privalumas).

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Aukštasis
Profesija: Administravimo specialistas. Grupė: Administravimo specialistai
Darbo patirtis: nuo 1 metų
Sugebėjimai: raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2024-11-04
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 9:00 - 18:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama kartą per mėnesį darbuotojui sutikus

Darbo sritis:
Pardavimai / Pirkimai
Atlyginimas:
nuo 1900 iki 3000 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)
Telefonas pasiteiravimui:

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklalapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai