Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs

Esamų klientų aptarnavimo vadybininkas (tarptautinė įmonė)

Darbo aprašymas

Įeinančių klientų skambučių priėmimas, siekiant užtikrinti aukštą ir efektyvią aptarnavimo kokybę;
Klientų užklausų valdymas telefonu bei elektroniniu paštu;
Reikiamos informacijos suradimas/teikimas klientui;
Sutarčių bei užsakymų suvedimas į sistemą;
Sąskaitų išrašymas bei ataskaitų rengimas.

Reikalavimai

Aukštesnysis/aukštasis išsilavinimas;
Panašaus darbo patirtis būtų privalumas;
Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
Puikūs bendravimo įgūdžiai;
Greita orientacija, puikūs bendravimo įgūdžiai, kruopštumas, atsakingumas, empatija.

Įmonė siūlo

Atsakingą, įdomų darbą tarptautinėje kompanijoje, jaunatviškoje , draugiškoje ir visuomet pasiruošusioje padėti komandoje;
Fiksuotą darbo užmokestį: 1200 Eur (brutto) bei motyvuojančius kas mėnesį mokamus priedus, priklausančius nuo pasiektų rezultatų;
Hibridinį darbo modelį (namai – ofisas);
Asmeninio bei profesinio tobulėjimo galimybes, išsamius mokymus.

Darbo sritis:
Kita
Darbo vieta:
Atlyginimas:
nuo 1200 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)

Noriu Darbo, UAB

Noriu personalo sprendimų grupė. Didžiuojamės, kad būdami patikimi Jūsų partneriai žmogiškųjų išteklių valdymo srityje jau daugiau nei 20 metų, sėkmingai įgyvendinome daugiau nei 3000 personalo paieškos, atrankos projektų ieškant aukščiausio lygio vadovų, rinkos lyderių, viduriniosios grandies personalo bei retų, savo srities specialistų. Mūsų patirtimi, profesionalumu pasitiki bei mūsų paslaugas, orientuotas į geriausią rezultatą, pasirenka ne tik Lietuvos, bet iš užsienio kompanijos, vykdančios savo veiklą pardavimų, rinkodaros, pramonės, gamybos, organizavimo / valdymo, finansų, administravimo ir kt. srityse.

Visi Noriu Darbo, UAB darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai