Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs.

Klientų aptarnavimo ir pardavimo vadybininkė (- as) B2B

Darbo aprašymas

Bendravimas su esamais ir besikreipiančiais įmonės klientais, klientų poreikių išsiaiškinimas, atsakymas į klientų užklausas bei naujų klientų paieška;
Tinkamiausio sprendimo klientui paieška/konsultavimas;
Komercinių pasiūlymų rengimas, reikalingos informacijos  apie paslaugas, kainodarą, suteikimas;
Sutarčių sudarymas, vykdymo kontrolė;
Darbas su CRM.

Reikalavimai

Aukštasis išsilavinimas;
Panašaus darbo patirtis – klientų aptarnavimo/pardavimo srityje (privalumas B2B);
Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Komunikabilumas, analitinis mąstymas, iniciatyvumas, kruopštumas, sąžiningumas, gebėjimas dirbti tiek individualiai, tiek komandoje, noras siekti geriausio rezultato, orientacija į klientą.

Įmonė siūlo

Įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą draugiškoje komandoje;
Sklandų įvedimo į darbą procesą, padedantį greičiau susipažinti ir įsitraukti į įmonės veiklą;
Priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijos, bei darbo rezultatų atlyginimą 1500 - 2800 Eur (bruto).
 
Telefonas pasiteiravimui: +37066226455, kontaktinis asmuo Rasa. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Darbo sritis:
Kita
Darbo vieta:

Noriu Darbo, UAB

Noriu personalo sprendimų grupė. Didžiuojamės, kad būdami patikimi Jūsų partneriai žmogiškųjų išteklių valdymo srityje jau daugiau nei 20 metų, sėkmingai įgyvendinome daugiau nei 3000 personalo paieškos, atrankos projektų ieškant aukščiausio lygio vadovų, rinkos lyderių, viduriniosios grandies personalo bei retų, savo srities specialistų. Mūsų patirtimi, profesionalumu pasitiki bei mūsų paslaugas, orientuotas į geriausią rezultatą, pasirenka ne tik Lietuvos, bet iš užsienio kompanijos, vykdančios savo veiklą pardavimų, rinkodaros, pramonės, gamybos, organizavimo / valdymo, finansų, administravimo ir kt. srityse.

Mūsų tinklalapis: https://www.personalogrupe.lt/

Visi Noriu Darbo, UAB darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai