Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs.

Klientų aptarnavimo - sėkmės specialistas

Darbo aprašymas

•Teikti savalaikį ir tikslų klientų aptarnavimą pokalbiais, el. paštu ir telefonu.•Efektyviai spręsti klientų užklausas ir problemas.•Atlikti išorinius skambučius su klientais.•Bendradarbiauti su kitais skyriais, siekiant užtikrinti sklandžią klientų patirtį.•Dirbti savarankiškai su minimalia priežiūra, užtikrinant kokybišką palaikymą.•Pagelbėti su naujų darbuotojų priėmimo procesu, suteikti mokymus apie įmonės teikiamus produktus ir paslaugas.

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Aukštasis
Profesija: Klientų aptarnavimo vadybininkas. Grupė: Verslo paslaugų agentai
Darbo patirtis: iki 1 metų
Sugebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
Papildomi sugebėjimai: •Gebėjimas aiškiai komunikuoti tiek raštu, tiek žodžiu.
•Gebėjimas prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos bei procesų;
•Gebėjimas dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai.
•Klientų aptarnavimo įrankių ir programinės įrangos išmanymas – privalumas.
•Stiprūs problemų sprendimo gebėjimai ir į klientą orientuotas mąstymas.

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2024-10-01
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 9:00 - 18:00 val.
Per savaitę: 40 val.
Komentaras: Galimybė dirbti 0,75 arba 1 etatu.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama kartą per mėnesį darbuotojui sutikus

Darbo sritis:
Kita
Atlyginimas:
nuo 1100 iki 1300 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklalapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai