Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs.

Klientų aptarnavimo skyriaus vadybininkė (-as)

Darbo aprašymas

Klientų konsultavimas telefonu, el. paštu, tiesioginiuose pokalbiuose (livechat).
Sudėtingų siuntų pristatymo situacijų koordinavimas.
Siuntų duomenų administravimas vidinėse sistemose.
Kiti vadovo pavesti darbai.

Reikalavimai

Puikiai kalbate ir rašote lietuvių kalba.
Mokate anglų arba rusų kalbą (abi kalbos – didelis privalumas).
Esate komunikabili (-us), atsakinga, sugebate efektyvai veikti kritinėse situacijose.
Jūsų neišbalansuoja nuolatinis bendravimas su klientais visą darbo dieną.
Turite darbo su klientais patirties (klientų aptarnavimas telefonu, skambučių centre - privalumas).
Esate orientuota (-as) į geriausią kliento patirtį, mokate ne tik klausyti, bet ir girdėti klientą bei kolegas.
Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office).

Įmonė siūlo

Darbą vienoje sparčiausiai Baltijos šalyse augančių tarptautinių įmonių.
Pradinius ir periodinius mokymus.
Draugišką darbo atmosferą profesionalioje komandoje.
Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes.
Galimybę darbą derinti biure ar nuotoliniu būdu.
Pasirinktą laisvą dieną gimtadienio mėnesį.

Darbo sritis:
Kita
Darbo vieta:
Atlyginimas:
nuo 880 iki 1000 €/mėn. (Į rankas)

Venipak Lietuva, UAB

Venipak įmonių grupė Jau 15 metų VENIPAK sėkmingai auga ir plečiasi. Esame ne tik tarptautinė greitųjų siuntų tarnyba, bet ir sparčiausiai Baltijos šalyse auganti kompanija. Mūsų paslaugų kokybe pasitiki daugiau kaip 6.000 verslo klientų. Sukūrėme virš 800 darbo vietų, siuntas rūšiuojame 21 terminale. Kasdien keli šimtai VENIPAK kurjerių išvežioja daugiau kaip 45.000 siuntų. Tad iššūkių čia netrūksta. Lygiai taip pat, kaip ir galimybių pasireikšti. Jeigu esate ambicingas, norintis augti ir tobulėti, kviečiame prisijungti prie mūsų komandos.

Mūsų tinklalapis: http://www.venipak.lt

Visi Venipak Lietuva, UAB darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai