Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) el. kanalais

Darbo aprašymas

Klientų aptarnavimo specialistų el. kanalais tikslas – padėti klientams, pasiūlyti efektyviausių sprendimų jų iššūkiams spręsti ir suteikti geriausią aptarnavimo patirtį, kuri „Telia“ itin svarbi.

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Vidurinis/pagrindinis
Profesija: Klientų aptarnavimo operatorius. Grupė: Klientų informavimo tarnautojai
Darbo patirtis: nebūtina
Sugebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
Papildomi sugebėjimai: Patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse bei užsienio kalbų (anglų k., rusų k.) mokėjimas – vertingas privalumas! Taisyklingai rašai ir kalbi lietuviškai;
Darbas kompiuteriu tau paprastas kaip 2X2;

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Suminė darbo laiko apskaita
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 8:00 - 17:00 val.
Per savaitę: 40 val.
Komentaras: Darbo grafikas I – V 8-19:15 val.; VI 9-16:15 val. (slenkantis grafikas, per mėnesį galimas vienas arba du dirbami šeštadieniai arba šventinė diena).
Pirmą mėnesį darbo grafikas: I-V 8-17 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama 2 kartus per mėnesį

Darbo sritis:
Kita
Atlyginimas:
nuo 1100 iki 1200 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai