Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs.

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu

Darbo aprašymas

„Telia“ klientų aptarnavimo specialistų tikslas – padėti klientams, pasiūlyti efektyviausių sprendimų jų iššūkiams spręsti ir suteikti geriausią aptarnavimo patirtį, kuri „Telia“ itin svarbi. Čia tavęs laukia ne tik puiki komanda ir vertinga patirtis, bet ir motyvuojanti, rezultatais paremta papildomo atlygio sistema, neturinti lubų. Šioje pozicijoje labai svarbu: mėgti bendrauti, optimistiškai žvelgti net į painiausias situacijas ir būti išmaniųjų technologijų mėgėju.Patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse bei užsienio kalbų (anglų k., rusų k.) mokėjimas – vertingas privalumas!

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Profesinė kvalifikacija
Profesija: Klientų aptarnavimo operatorius. Grupė: Klientų informavimo tarnautojai
Darbo patirtis: nebūtina
Sugebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2024-08-07
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 8:00 - 17:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama kartą per mėnesį darbuotojui sutikus

Darbo sritis:
Kita
Atlyginimas:
nuo 1040 iki 1200 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklalapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai