Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Skelbimas galioja iki: 2025-04-29

Darbo aprašymas

Esame tarptautinė telekomunikacijų įmonė, kuri vykdo veiklą VoIP srityje ir ieškome klientų aptarnavimo vadybininko (-ės). Tavo pagrindiniai uždaviniai apims naujų teikiamų paslaugų ir produktų reprezentavimą ir pardavimą, esamų ir naujų klientų aptarnavimą, pirminį kontaktą su naujais klientais, licencijuotais paslaugų platintojais, mobiliojo ir fiksuoto vietinio ryšio tiekėjais. Jei sudumino ir Ieškai savirealizacijos galimybių, susisiek!

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Aukštasis
Profesija: Verslo paslaugų vadybininkas. Grupė: Verslo paslaugų agentai
Darbo patirtis: nebūtina
Papildomi sugebėjimai: Labai geros anglų kalbos žinios (papildomos kalbos mokėjimas – privalumas), greitas informacijos įsisavinimas, troškimas augti ir tobulėti, motyvacija ir pozityvumas.
Kalbos:supratimasrašymaskalbėjimasAnglų kalbaĮgudęs vartotojas – C1Įgudęs vartotojas – C1Įgudęs vartotojas – C1

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2025-04-22
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Dvi pamainos
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Per savaitę: 40 val.
Komentaras: Dirbame su klientais iš įvairių šalių skirtingose laiko juostose, todėl yra dvi darbo pamainos: rytinė ir popietinė.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama kartą per mėnesį darbuotojui sutikus

Darbo sritis:
Kita
Atlyginimas:
nuo 1400 iki 1500 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)
Telefonas pasiteiravimui:

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklalapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai