Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Skelbimas galioja iki: 2025-07-06

Darbo aprašymas

profesionalus ir malonus klientų aptarnavimas;užsakymų priėmimas, koordinavimas ir administravimas;bendravimas su klientais telefonu ir elektroniniu paštu;informacijos apie paslaugas teikimas ir konsultavimas;bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais siekiant užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo kokybę.

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Neaktualus
Profesija: Klientų aptarnavimo vadybininkas. Grupė: Verslo paslaugų agentai
Darbo patirtis: nuo 1 metų
Sugebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
Papildomi sugebėjimai: puikios lietuvių kalbos žinios, rusų kalbos mokėjimas būtinas;
geros kompiuterinio raštingumo žinios (MS Office paketas);
atsakingumas, komunikabilumas, draugiškumas ir gebėjimas dirbti komandoje;
patirtis klientų aptarnavimo srityje – privalumas;
gebėjimas greitai mokytis ir spręsti iškilusias problemas.
Kalbos:supratimasrašymaskalbėjimasRusų kalbaPažengęs vartotojas – B1Pažengęs vartotojas – B1Pažengęs vartotojas – B1

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama 2 kartus per mėnesį

Darbo sritis:
Kita
Atlyginimas:
nuo 1871.55 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)
Telefonas pasiteiravimui:

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai