Palaikymo operacijų centro operatorius (-ė)

Skelbimas galioja iki: 2024-06-28

Darbo aprašymas

Tinklo gedimų šalinimas nuotoliniu būdu; tinklo įrangos priežiūra; gedimų registravimas telefonu; el. pašto srauto valdymas; efektyvus ir sklandus bendravimas su klientais.

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Profesinė kvalifikacija
Profesija: Ryšių su klientais centro informavimo tarnautojas. Grupė: Klientų informavimo tarnautojai
Darbo patirtis: nebūtina
Sugebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios
Papildomi sugebėjimai: Mokėjimas dirbti excel ir word programomis.
Privalumas: IT ir telekomunikacijos srities žinios; konfliktų valdymo įgūdžiai; puikūs bendravimo ir planavimo įgūdžiai: orientacija į klientą ir jo poreikius;gebėjimas greitai orientuotis pakitusioje aplinkoje, atsakingumas, komunikabilumas, atidumas, gebėjimas suvaldyti stresines situacijas. Apmokome.

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2024-07-01
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 8:00 - 17:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama kartą per mėnesį darbuotojui sutikus

Darbo sritis:
Kita
Atlyginimas:
nuo 1300 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)
Telefonas pasiteiravimui:

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklalapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai