Pardavimų vadybininko asistentė (-as)
Darbo aprašymas
Pagalba pardavimų komandai:Klientų aptarnavimas ir konsultavimas.Komercinių pasiūlymų ir sutarčių rengimas.Klientų duomenų bazės administravimas.Ataskaitų rengimas.Pagalba vadybininkui ruošiant sutartis.Reikalavimai
Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Profesinė kvalifikacijaProfesija: Administratorius. Grupė: Administravimo ir specialiųjų sričių sekretoriai
Darbo patirtis: iki 1 metų
Papildomi sugebėjimai: Puikūs bendravimo ir organizaciniai įgūdžiai.
Atsakingumas, kruopštumas ir iniciatyvumas.
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketas, CRM sistemos).
Geros lietuvių ir anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu).
Pardavimų patirtis būtų privalumas.
Kalbos:supratimasrašymaskalbėjimasAnglų kalbaPažengęs vartotojas – B1Pradedantysis vartotojas – A1Pažengęs vartotojas – B1
Įmonė siūlo
Darbo sutarties rūšis: NeterminuotaĮdarbinama: nuo 2025-07-14
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 9:00 - 18:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama 2 kartus per mėnesį
Darbo sritis:
Pardavimai / Pirkimai
Darbo vieta:
Atlyginimas:
nuo 1700 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)
Užimtumo tarnyba prie SADM
Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.
Kiti įmonės skelbimai
-
naujasVilniusliko 13 d.
-
naujasVilniusliko 20 d.
-
naujasVilniusliko 6 d.
-
naujas
Konditeris (-ė) - meistras (-ė), VILNIUJE
Užimtumo tarnyba prie SADM nuo 1200 iki 1400 €/mėn.Vilniusliko 13 d.