Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs

Pardavimų vadybininko asistentė (-as)

Darbo aprašymas

Pagalba pardavimų komandai:Klientų aptarnavimas ir konsultavimas.Komercinių pasiūlymų ir sutarčių rengimas.Klientų duomenų bazės administravimas.Ataskaitų rengimas.Pagalba vadybininkui ruošiant sutartis.

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Profesinė kvalifikacija
Profesija: Administratorius. Grupė: Administravimo ir specialiųjų sričių sekretoriai
Darbo patirtis: iki 1 metų
Papildomi sugebėjimai: Puikūs bendravimo ir organizaciniai įgūdžiai.
Atsakingumas, kruopštumas ir iniciatyvumas.
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketas, CRM sistemos).
Geros lietuvių ir anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu).
Pardavimų patirtis būtų privalumas.
Kalbos:supratimasrašymaskalbėjimasAnglų kalbaPažengęs vartotojas – B1Pradedantysis vartotojas – A1Pažengęs vartotojas – B1

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2025-07-14
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 9:00 - 18:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama 2 kartus per mėnesį

Darbo sritis:
Pardavimai / Pirkimai
Atlyginimas:
nuo 1700 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai