Prekių atsargų valdymo vadybininkas (-ė)
Skelbimas galioja iki: 2025-09-01
Darbo aprašymas
Plečiame įmonės veiklą ir ieškome naujo komandos nario - prekių atsargų valdymo vadybininko (-ės).Darbo pobūdis:Pardavimai, jų analizė ir užsakymų planavimas;Pirkimų - pardavimų planų rengimas ir analizė;Prekių užsakymas pagal numatytus pardavimų planus;Logistikos procesų valdymas: siuntų organizavimas, sekimas ir kaštų optimizavimas;Kontroliuoti užsakytų prekių pristatymo klientams vykdymą, spręsti su tuo susijusius klausimus;Išrašyti ir išsiųsti reikiamus apskaitos dokumentus prekių pristatymui;Pirkimų/pardavimų ir transporto planavimas, įvertinant akcijas ir nuolatinius pokyčius rinkoje (Baltijos šalys);Bendrauti su klientais, spręsti atsirandančias problemas;Gauti ir į sistemą suvesti visų klientų užsakymus;Valdyti prekių sandėlių likučius;Analizuoti asortimentą, pardavimų planų vykdymą.Savalaikis užsakymų priėmimas ir suvedimas į "NAVISION" programą, likučių valdymas, asmeninių ir komandos tikslų vykdymas;Operatyvus apskaitos dokumentų suvedimas - registravimas "NAVISION" programoje, apyvartų derinimas, dokumentų archyvavimas, ataskaitų ruošimas.Darbas Petrašiūnų sen. ir nuotoliniu būdu (iš namų).Reikalavimai
Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Vidurinis/pagrindinisProfesija: Tiekimo agentas (vadybininkas). Grupė: Pardavimo ir pirkimo agentai ir brokeriai
Darbo patirtis: nebūtina
Sugebėjimai: raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai
Papildomi sugebėjimai: Lūkesčiai kandidatui:
Sėkminga ir pakankama pirkimų/pardavimų valdymo įgūdžiams susiformuoti darbo patirtis;
Gebėjimas efektyviai dirbti su duomenų bazėmis, tvarkyti užsakymus ir atlikti atsargų kontrolę;
Geri savarankiško darbo planavimo įgūdžiai, darbštumas ir disciplina;
Kruopštumas, nuoseklumas, greitas darbo tempas, gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
Analitinis mąstymas;
Kompiuterinis raštingumas;
Gebėjimas valdyti procesus ir koncentruotis į esmę;
Geri darbo su MS Word, Excel, Outlook, NAVISION, PowerBI sistemomis įgūdžiai.
Kalbos:supratimasrašymaskalbėjimasRusų kalbaPažengęs vartotojas – B2Pažengęs vartotojas – B2Pažengęs vartotojas – B2Anglų kalbaPažengęs vartotojas – B1Pažengęs vartotojas – B2Pažengęs vartotojas – B2
Įmonė siūlo
Darbo sutarties rūšis: NeterminuotaĮdarbinama: nuo 2025-09-01
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Suminė darbo laiko apskaita
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 8:00 - 17:00 val.
Per savaitę: 40 val.
Komentaras: Darbas ir savaitgaliais / švenčių dienomis, pagal iš anksto numatytą darbo grafiką, kolegų pavadavimas atostogų ar ligos metu.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
Darbo sritis:
Kita
Darbo vieta:
Atlyginimas:
nuo 1400 iki 2300 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)
Užimtumo tarnyba prie SADM
Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.
Kiti įmonės skelbimai
-
naujasKaunasliko 15 d.
-
naujas
Pagalbinis (-ė) darbuotojas (-a) kavinės virtuvėje
Užimtumo tarnyba prie SADM nuo 1182 iki 1380 €/mėn.Kaunasliko 30 d.