Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs.

Administravimas/ Pardavimų asistentas

Darbo aprašymas

Jei turi puikius organizacinius įgūdžius, esi atidus detalėms, gebi analizuoti ir užtikrinti tikslumą dokumentuose, supranti apie finansinių dokumentų kūrimą ir apdorojimą, gebi komunikuoti anglų, rusų kalbomis, esi atsakingas (-a) ir tau nesvetima verslo etika, junkis prie mūsų ambicingo ir jaunatviško kolektyvo!ReikalavimaiDokumentų rengimas - komercinių pasiūlymų, sutarčių, sąskaitų faktūrų bei užsakymų ataskaitų ruošimas ir koordinavimas;Nuolatinio ryšio palaikymas su pardavimo komanda ir tiekėjais, laiku vykdomų užsakymų užtikrinimas, CRM atnaujinimas;Puikios anglų, rusų kalbos žinios (raštu, žodžiu);Labai geras kompiuterinis raštingumas (MS Word, Excel);Greita orientacja, kruopštumas;Darbo patirtis logistikos srityje (būtų privalumas).

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Aukštasis
Profesija: Administravimo specialistas. Grupė: Administravimo specialistai
Darbo patirtis: nuo 1 metų
Sugebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2025-04-14
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 9:00 - 18:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama kartą per mėnesį darbuotojui sutikus

Darbo sritis:
Продажи /Закупки
Atlyginimas:
nuo 2500 iki 3500 €/мес. (Neatskaičius mokesčių)

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklalapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai