Administravimas/ Pardavimų asistentas
Darbo aprašymas
Jei turi puikius organizacinius įgūdžius, esi atidus detalėms, gebi analizuoti ir užtikrinti tikslumą dokumentuose, supranti apie finansinių dokumentų kūrimą ir apdorojimą, gebi komunikuoti anglų, rusų kalbomis, esi atsakingas (-a) ir tau nesvetima verslo etika, junkis prie mūsų ambicingo ir jaunatviško kolektyvo!ReikalavimaiDokumentų rengimas - komercinių pasiūlymų, sutarčių, sąskaitų faktūrų bei užsakymų ataskaitų ruošimas ir koordinavimas;Nuolatinio ryšio palaikymas su pardavimo komanda ir tiekėjais, laiku vykdomų užsakymų užtikrinimas, CRM atnaujinimas;Puikios anglų, rusų kalbos žinios (raštu, žodžiu);Labai geras kompiuterinis raštingumas (MS Word, Excel);Greita orientacja, kruopštumas;Darbo patirtis logistikos srityje (būtų privalumas).Reikalavimai
Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): AukštasisProfesija: Administravimo specialistas. Grupė: Administravimo specialistai
Darbo patirtis: nuo 1 metų
Sugebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios
Įmonė siūlo
Darbo sutarties rūšis: NeterminuotaĮdarbinama: nuo 2025-04-14
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 9:00 - 18:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
Darbo sritis:
Продажи /Закупки
Atlyginimas:
nuo 2500 iki 3500 €/мес. (Neatskaičius mokesčių)
Užimtumo tarnyba prie SADM
Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.
Kiti įmonės skelbimai
-
naujasВильнюсliko 13 d.
-
naujasВильнюсliko 13 d.