Время вакансии истекло

Pardavimų vadybininko asistentė (-as)

Описание работы

Pagalba pardavimų komandai:Klientų aptarnavimas ir konsultavimas.Komercinių pasiūlymų ir sutarčių rengimas.Klientų duomenų bazės administravimas.Ataskaitų rengimas.Pagalba vadybininkui ruošiant sutartis.

Требования

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Profesinė kvalifikacija
Profesija: Administratorius. Grupė: Administravimo ir specialiųjų sričių sekretoriai
Darbo patirtis: iki 1 metų
Papildomi sugebėjimai: Puikūs bendravimo ir organizaciniai įgūdžiai.
Atsakingumas, kruopštumas ir iniciatyvumas.
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketas, CRM sistemos).
Geros lietuvių ir anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu).
Pardavimų patirtis būtų privalumas.
Kalbos:supratimasrašymaskalbėjimasAnglų kalbaPažengęs vartotojas – B1Pradedantysis vartotojas – A1Pažengęs vartotojas – B1

Компания предлагает

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2025-06-26
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 9:00 - 18:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama 2 kartus per mėnesį

Сфера работы:
Продажи /Закупки
Зарплата :
от 1700 €/мес. (До вычета налогов)

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Наш сайт: https://uzt.lt/

Все Užimtumo tarnyba prie SADM Вакансии

Другие рабочие места компании