Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs.

Vadovo asistentė (-as) – administratorė (-ius) (tarptautinė kompanija)

Darbo aprašymas

Dokumentų rengimas, registravimas, korespondencijos tvarkymas, duomenų suvedimas į sistemas;
Klientų atsiskaitymų sekimas, bendravimas telefonu su klientais (įeinantys skambučiai), informacijos apie paslaugas teikimas ir pan.;
Asistavimas ir pagalba padalinio vadovui bei kolegoms.

Reikalavimai

Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
Darbo patirtis klientų aptarnavimo, administravimo srityje – privalumas;
Anglų kalbos žinios (žodžiu, raštu);
Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, Word);
Komunikabilumas, iniciatyvumas, organizaciniai ir planavimo įgūdžiai, nuovokumas, gebėjimas paskirstyti prioritetus;
Atsakingumas, kruopštumas, greita orientacija.

Įmonė siūlo

Savarankišką, įdomų, dinamišką, atsakingą darbą tarptautinėje kompanijoje, draugiškame kolektyve;
Hibridinį darbo modelį - galimybę dalį laiko dirbti iš namų;
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos, bei darbo rezultatų darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių) 1450-1900 €.

Darbo sritis:
Kita
Darbo vieta:
Atlyginimas:
nuo 1450 iki 1900 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)

Noriu Darbo, UAB

Noriu personalo sprendimų grupė. Didžiuojamės, kad būdami patikimi Jūsų partneriai žmogiškųjų išteklių valdymo srityje jau daugiau nei 20 metų, sėkmingai įgyvendinome daugiau nei 3000 personalo paieškos, atrankos projektų ieškant aukščiausio lygio vadovų, rinkos lyderių, viduriniosios grandies personalo bei retų, savo srities specialistų. Mūsų patirtimi, profesionalumu pasitiki bei mūsų paslaugas, orientuotas į geriausią rezultatą, pasirenka ne tik Lietuvos, bet iš užsienio kompanijos, vykdančios savo veiklą pardavimų, rinkodaros, pramonės, gamybos, organizavimo / valdymo, finansų, administravimo ir kt. srityse.

Mūsų tinklalapis: https://www.personalogrupe.lt/

Visi Noriu Darbo, UAB darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai