Skelbimo galiojimas jau pasibaigęs.

Vyresnysis specialistas AADVS

Darbo aprašymas

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:-pagal kompetenciją konsultuoja asmenis apie dokumentų priėmimo tvarką dėl neįgalumo ir dalyvumo lygio, profesinės reabilitacijos nustatymo ir kitų teikiamų administracinių paslaugų klausimais;-priima, registruoja ir skenuoja į kompiuterinę dokumentų valdymo ar Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) informacines sistemas asmenų, atvykusių į Agentūrą, pateiktus ir kitus dokumentus dėl neįgalumo ir dalyvumo lygio, profesinės reabilitacijos nustatymo bei kitų teikiamų administracinių paslaugų, asmeniui pageidaujant, įteikia jam prašymo gavimo faktą patvirtinančius dokumentus;-tikrina, ar tvarkingai ir tinkamai įforminti pateikiami dokumentai, reikalingi neįgalumo ir dalyvumo lygio, profesinės reabilitacijos nustatymo ar kitoms administracinėms paslaugoms gauti;-pagal kompetenciją tvirtina dokumentų kopijas;-pagal kompetenciją paskirsto bei pateikia asmenų pateiktus dokumentus teritoriniams skyriams;-pagal kompetenciją tvarko gaunamą ir siunčiamą korespondenciją: registruoja į informacinę dokumentų valdymo sistemą, tikrina įforminimą, rūšiuoja ir išsiunčia adresatams;-informacinėje sistemoje registruoja gautus elektroninius siuntimus, elektroniniais kanalais gautus asmenų prašymus dėl negalios nustatymo ar kitų administracinių paslaugų;-pagal kompetenciją rengia siunčiamų dokumentų projektus fiziniams ir juridiniams asmenims, tvarko grįžusios korespondencijos apskaitą;-išduoda ar išsiunčia asmenims parengtus dokumentus, informuoja asmenis apie atsiėmimui parengtus dokumentus;-teikia siūlymus skyriaus vedėjui dėl skyriaus veiklos ir darbo organizavimo bei dokumentų priėmimo sistemos tobulinimo;-padeda skyriaus vedėjui rengti ir teikti reikiamą informaciją asmenims bei kitiems interesantams teisės aktų nustatyta tvarka;-pagal kompetenciją teikia reikalingą informaciją rengiant skyriaus veiklos planus i

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Vidurinis/pagrindinis
Profesija: Kiti klientų priėmimo tarnautojai, atliekantys bendras funkcijas. Grupė: Klientų informavimo tarnautojai
Darbo patirtis: nebūtina
Sugebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
Papildomi sugebėjimai: turėtine žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2024-08-19
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 8:00 - 17:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama 2 kartus per mėnesį

Darbo sritis:
Kita
Atlyginimas:
nuo 1499.74 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklalapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai