Administratorius (-ė)

Skelbimas galioja iki: 2025-05-16

Darbo aprašymas

Darbuotojas, einantis šias pareigas, atlieka tokias funkcijas:- vykdo asmenų aptarnavimą Policijos komisariate, priima ir perduoda registruoti asmenų prašymus;- registruoja atvykusius į Policijos komisariatą asmenis, kuriems paskirta kardomoji priemonė;- rengia pažymas ir kitus dokumentus, susijusius su fizinių ir juridinių asmenų paklausimais;- rengia dokumentų projektus Policijos komisariato vidaus administravimo klausimais;- Policijos komisariato viršininko pavedimu organizuoja renginius;- priima ir paskirsto gautus dokumentus, siuntas ir kitus daiktus adresatams Policijos komisariate;- surenka ir perduoda kurjeriams dokumentus, siuntas ir kitus daiktus; informuoja Panevėžio aps. VPK dėl Policijos komisariato pastato ir teritorijos, tarnybinių automobilių, inventoriaus priežiūros ir remonto darbų;- renka informaciją iš Policijos komisariato padalinių dėl aprūpinimo turtu, reikalingu Policijos komisariato funkcijoms vykdyti, darbo sąlygoms gerinti, ir apibendrintą informaciją teikia Panevėžio aps. VPK; - priima tinkamai apsaugotus ir įformintus daiktinius įrodymus, užtikrina jų saugumą iki perdavimo atsakingiems asmenims; - vykdo mažos vertės viešuosius pirkimus neskelbiamos apklausos žodžiu būdu iki 3000 Eur be PVM; - vykdo materialinių vertybių, naudojamų įstaigoje, priėmimą, saugojimą, išdavimą ir nurašymą;- pagal kompetenciją atlieka techninio pobūdžio darbus tvarkant ikiteisminio tyrimo medžiagas ir administracinių nusižengimų bylas;- atlieka duomenų įvedimą į Administracinių nusižengimų registrą;- pagal kompetenciją atlieka paskirtų administracinių nurodymų įvykdymo kontrolę;- atlieka asmenų, kuriems skirti viešieji darbai, apskaitą;- pagal kompetenciją organizuoja asmenų supažindinimą su administracinių nusižengimų bei ikiteisminių tyrimų bylų medžiagomis;- rengia dokumentų lydraščių, pažymų fiziniams ir juridiniams asmenims, šaukimų ir kitų dokumentų projektus; Bei kitas funkcijas numatytas pareigybės aprašyme.

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Profesinė kvalifikacija
Profesija: Administratorius. Grupė: Administravimo ir specialiųjų sričių sekretoriai
Darbo patirtis: nebūtina
Sugebėjimai: raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2025-05-05
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama 2 kartus per mėnesį

Darbo sritis:
Kita
Atlyginimas:
nuo 1392.6 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)
Telefonas pasiteiravimui:

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklalapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai