Bendrojo skyriaus specialistas

Skelbimas galioja iki: 2024-12-11

Darbo aprašymas

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:1. Padeda Savivaldybės merui ir Savivaldybės vicemerams organizuoti darbą, pagal kompetenciją vykdo jų nurodymus, pavedimus ir užduotis, informuoja Savivaldybės merą ir Savivaldybės vicemerus apie gautą informaciją, pranešimus.2. Priima atvykstančius į Savivaldybės mero priimamąjį interesantus, atsakinėja į žodinius paklausimus Savivaldybės mero priimamojo telefonu;3. Registruoja pas Savivaldybės merą ar Savivaldybės vicemerus atvykstančius interesantus, paskiria laiką pokalbiui su Savivaldybės meru ar Savivaldybės vicemerais;4. Padeda organizuoti oficialių svečių ir delegacijų priėmimus;5. Informuoja Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos, įstaigų vadovus ir darbuotojus apie Savivaldybės mero rengiamus susirinkimus, posėdžius, pasitarimus;6. Registruoja Savivaldybės mero pavedimus (įrašo rezoliucijas) DVS „Kontora“, informuoja merą apie pavedimų vykdymo eigą;7. Įformina, tvarko ir registruoja Savivaldybės mero potvarkius ir kitus dokumentus, įkelia juos į DVS „Kontora“, teisės aktų publikavimo sistemą ir Teisės aktų informacinę sistemą (TAIS), Savivaldybės mero pasirašytus norminius teisės aktus registruoja Teisės aktų registre (TAR);8. Registruoja Savivaldybės mero sudarytas sutartis DVS „Kontora“ atitinkamame dokumentų registre, rengia informaciją apie šių sutarčių vykdymą ir ją teikia Skyriaus vedėjui;9. Komplektuoja Savivaldybės mero potvarkius ir kitus dokumentus pagal patvirtintą dokumentacijos planą, kasmet nustatytu laiku ir tvarka parengia ir perduoda Savivaldybės archyvui suformuotas dokumentų bylas;10. Rengia Savivaldybės mero ir Savivaldybės vicemerų dalyvavimo renginiuose darbotvarkę, primena jiems apie numatytą dalyvavimą posėdžiuose, susirinkimuose ir kituose renginiuose;11. Kontroliuoja, kad Savivaldybės mero vardu parengti raštai ir teisės aktų projektai atitiktų dokumentų rengimo bendruosius reikalavimus ir kt.

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Aukštasis
Profesija: Viešojo administravimo specialistas. Grupė: Administravimo specialistai
Darbo patirtis: nebūtina
Sugebėjimai: raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai
Papildomi sugebėjimai: žinoti tarnybinio protokolo ir etiketo pagrindus

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2025-01-15
Atrankos tipas: Konkursinis
Konkursui reikalingi pateikti dokumentai: 1. Prašymą leisti dalyvauti atrankoje.
2. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją.
3. Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus.
4. Gyvenimo aprašymą.
Konkurso dokumentus pateikti iki: 2024-12-11
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 8:00 - 17:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma pareiginės algos pastovioji dalis, neatskaičius mokesčių, mokama 2 kartus per mėnesį

Darbo sritis:
Kita
Atlyginimas:
nuo 1678 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)
Telefonas pasiteiravimui:

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklalapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai