Pardavimų vadovo asistentas (-ė)

Skelbimas galioja iki: 2025-12-04

Darbo aprašymas

Pagalba pardavimų vadovui administruojant ir koordinuojant pardavimų procesus;dokumentų ir duomenų administravimas;asortimento ir akcijinių pasiūlymų koordinavimas;prekių kortelių priežiūra ir duomenų atnaujinimas informacinėse sistemose;pardavimų duomenų analizė ir ataskaitų teikimas vadovybei;dalyvavimas produktų grupių vystymo projektuose.

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Profesinė kvalifikacija
Profesija: Pardavimo vadybininkas. Grupė: Pardavimo, rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistai
Darbo patirtis: nebūtina
Sugebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
Papildomi sugebėjimai: Sėkminga darbo patirtis administravimo ar pardavimų srityje – privalumas;
gebėjimas efektyviai planuoti laiką ir dirbti su keliais procesais vienu metu;
puikūs darbo kompiuteriu įgūdžių (MS Office, Excel);
geros anglų ir / ar rusų kalbos žinių (privalumas);
gebėjimo savarankiškai planuoti laiką ir prioritetus;
atsakingumas, kruopštumas bei gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje.

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2025-12-08
Atrankos tipas: Darbuotojų atrankos renginys
Darbuotojų atrankos renginio data: 2025-12-04
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 8:00 - 17:00 val.
Per savaitę: 40 val.
Komentaras: Savaitgaliai laisvi.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama 2 kartus per mėnesį

Darbo sritis:
Pardavimai / Pirkimai
Atlyginimas:
nuo 1447 iki 1849 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai