Raštinės administratorius

Skelbimas galioja iki: 2024-09-22

Darbo aprašymas

Sklandus tarnybos veiklos organizavimas ir tvarkos užtikrinimas (el. laiškų priėmimas ir nukreipimas, gaunamų dokumentų registravimas, paskirstymas ir siuntimas).Dokumentų valdymo procesų optimizavimas ir standartizavimas.Tarnybos dokumentacijos plano administravimas.Pasitarimų ir susirinkimų organizavimas bei protokolavimas.Vadovo pavestų užduočių vykdymas.

Reikalavimai

Išsilavinimas (ne žemesnis kaip): Aukštasis
Profesija: Raštinės administratorius. Grupė: Administravimo ir specialiųjų sričių sekretoriai
Darbo patirtis: nuo 2 metų
Sugebėjimai: raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai
Papildomi sugebėjimai: Aukštasis arba jam prilygstantis išsilavinimas.
Dviejų metų (ir daugiau) patirtis dokumentų valdymo ir administravimo srityje.
Patirtis viešųjų pirkimų srityje – privalumas.
Darbo ir laiko planavimo įgūdžiai.
Darbo patirtis su CPO, CVP IS, “Kontora” programose – privalumas.
Sklandžiai dėstyti mintis lietuvių kalba žodžiu ir raštu. Būti komunikabiliam, pozityviam, savarankiškam ir atsakingam.

Įmonė siūlo

Darbo sutarties rūšis: Neterminuota
Įdarbinama: nuo 2024-09-23
Atrankos tipas: Paprastas
Pamainingumas: Viena pamaina
Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas
Pradžia - pabaiga: 8:00 - 17:00 val.
Per savaitę: 40 val.
nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, mokama 2 kartus per mėnesį

Darbo sritis:
Kita
Atlyginimas:
nuo 1785 iki 1963 €/mėn. (Neatskaičius mokesčių)
Telefonas pasiteiravimui:

Užimtumo tarnyba prie SADM

Užimtumo tarnyba įgyvendina užimtumo rėmimo politiką. Mūsų tikslas – darbo ieškantiems žmonėms padėti greičiau įsidarbinti, prireikus įgyti reikiamų gebėjimų ir sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje, o darbdaviams – rasti tinkamų darbuotojų.

Mūsų tinklalapis: https://uzt.lt/

Visi Užimtumo tarnyba prie SADM darbo skelbimai

Kiti įmonės skelbimai